Jules Destrooper

– Gebruiksvriendelijk loyaltyplatform

Jules Destrooper is een Belgisch bedrijf dat heerlijke koekjes maakt, en staat vooral bekend om zijn typische natuurboterwafeltjes, de Lukken. Sinds 1886 bakken ze bij het West-Vlaamse familiebedrijf Jules Destrooper de lekkerste koekjes op artisanale wijze en volgens een authentiek geheim familierecept. Vandaag liggen de koekjes wereldwijd in de winkelrekken.

Ze klopten bij Partners for Design aan voor het ontwikkelen van een loyaltyplatform. Time to get lucky!

Jules Destrooper als partner voor uw getrouwheidsacties

Wat is er beter dan de heerlijke koekjes van Jules Destrooper als smaakvol relatiegeschenk? Door hun originele en vaak exclusieve verpakking kan u uw klanten en werknemers op een aangename manier verassen met een heerlijk geschenk. Wie is nu niet gek van een heerlijk boterwafeltje? Geluk zit soms in een klein koekje…

Couponcodes in ruil voor een heerlijk geschenk

Hoe werkt dit loyaliteitsplatform nu juist? Wel, de klant vraagt een couponcodes aan en krijgen deze meteen doorgestuurd. Deze couponcodes kan je online inwisselen voor een heerlijk geschenk van Jules Destrooper. Easy peasy!
Het platform is een volledig online rewarding systeem dat eventueel gepersonaliseerd kan worden volgens de brand van je specifieke campagne. Jules Destrooper zorgt voor het kwalitatieve en smaakvolle geschenk en de volledige logistieke afhandeling.

Van analyse tot ontwikkeling

Nadat de analyse werd gemaakt, startten we met het ontwerpen van de wireframes. Na goedkeuring van de klant werden de wireframes meteen in designs gegoten. Tegelijkertijd startten we ook de online ontwikkelingen van het platform in Drupal8. We kozen voor Drupal uit veiligheidsoverwegingen en voor de gebruiksvriendelijkheid. Een leuke gebruikservaring voor de klanten stond bij het ontwikkelen van dit platform voorop. Zo is er een uitgebreide beheersmodule voorzien waar je alle details kan terugvinden over je campagnes, producten en bestellingen. Handig toch?

Impact

Dankzij het nieuwe loyaltyplatform is de conversie van hun corporate website een stuk omhoog gegaan. Nadat de geschenken online worden ingewisseld, komen de klanten namelijk terecht op de corporate website van Jules Destrooper. Door dit platform creëeren ze dus ook extra naambekendheid wat op zijn beurt dan weer zorgt voor extra verkoop. Niets dan voordelen aan dit loyaliteitsplatform. Challenge completed!

Let’s connect

Heb je net zoals Jules Destrooper een schitterend idee? Daag ons uit. We’re ready to work our magic for you!

Bel ons, mail ons, of kom gewoon eens gezellig langs voor een goed gesprek of een spelletje pingpong op kantoor. We beloven wel niet dat we je laten winnen ;)

Contact